(بغض)

چی بگم از کجا بگم /در دمو با کیا بگم 

 

بهتره که دم نزنم/حرفی از عشقم نزنم  

   

از عشقی که گم شد و رفت/عاشق مردم شد و رفت 

 

عشقی که بی فروغ نبود/برای من دروغ نبود 

 

بغض نشسته تو گلوم/وقتی نشستی رو به روم 

 

من از خودم چرا بگم/می خوام از اون چشا بگم 

 

خیره تو چشم مست تو/دست میدم به دست تو 

 

دل از زمونه می کنم/حرف دلم رو می زنم 

 

چه حالتی داره چشات/نرگس بیماره چشات 

 

چشم تو خوابم می کنه/مست و خرابم می کنه 

 

وقتی نشستی رو به من/از عاشقی بگو به من 

 

بذار چشات دل ببره/این جوری باشه بهتره 

 

چشات اگه پس نزنن چشمای سر سپردمو  

 

 

میشه فراموش کنم خاطره های مردمو 

 

 

(همه اهنگهای محسنو دوست دارم .مخصوصا اهنگ " ناز" به پریا جونم در اپ بعدی تقدیم می کنم) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد